Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos, in termen de 14 zile de la primirea acestuia (conform Ordonantei de Urgenta nr.34/2014). Mai întâi trebuie să primim produsele returnate, doar după aceea se va rambursa preţul lor. Cumpărătorul va suporta toate costurile care apar din cauza renuntării. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail cochethome@gmail.com, unde vor specifica următoarele:

– produsul/produsele pe care doresc să le returneze

– motivul returului

– opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei

O comanda plasata poate fi anulata inainte de expedierea acesteia prin solicitarea clientului in scris trimitand un e-mail la www.cochethome.ro , mentionand clar anularea si numarul comenzii.